07. 02. 2024.
Kako dekorirati svoj životni prostor na studentskom budžetu
Donosimo nekoliko savjeta kako poboljšati svoje okruženje
Autor: Ivana Kužić, 11. 12. 2023.
eSTUDENTov tim STARTER u utorak, 5. prosinca organizirao je još jedan Izlet na buduće radno mjesto . Lokacija je ovoga puta bila Zagrebačka banka, a saznali smo što je važno pri razgovoru za posao, čime se bave data arhitekti, kako upravljati financijskim rizicima te što je bitno kada se radi marketinška kampanja i to sve od stručnog kadra Zagrebačke banke.
Ljudski potencijali
Tomislav Prpić, People coach, iz sektora Ljudski potencijali u Zagrebačkoj banci istaknuo je što je sve bitno pri prvom razgovoru za posao te kako do istoga doći. Svoju karijeru započeo je zahvaljujući aplikaciji LinkedIn na kojoj je otkrio što je uopće people coaching odnosno ljudski potencijali. Istaknuo je koliko je važno imati kontakte u poslovnoj sferi koja nam je cilj. Kako bi došli do ciljanog razgovora za posao potrebno je širiti dijapazone, odlaziti na meet up-ove te ići na razgovore za posao i na mjesta koja nam nisu cilj, jer tako stvaramo iskustvo i samopouzdanje. Naglasio je važnost dobrog Linkedln profila te kako ga dobro iskoristiti.
Data Arhitekti
Iduća je na red došla Sandra Hajnal, Data Architect, koja je svoju karijeru započela u Zagrebačkoj banci. Radi u IT sektoru banke koji se bavi katalogiziranjem podataka te vizualiziranjem aplikacija kao i transformacijom podataka odnosno ona je data arhitekt. Prednost rada u Zagrebačkoj banci je količina kontakata i informacije iznutra kao i okruženost stručnjacima od kojih se da puno toga naučiti. Znanje je uvijek u modi, a popunjen životopis je važan budućem poslodavcu.
Studenti su imali priliku otkriti koje aplikacije koriste za katalogiziranje podataka te kolika je količina podataka s kojom se dnevno susreću.
Financijski rizici
Financijske rizike predstavio je gospodin Vedran Vladika, Voditelj likvidnosnih rizika. Objasnio je kako se razlikuju četiri vrste rizika; tržišni, valutni, kamatni i likvidnosni te da niti jedan nije manje ili više opasan, a kako ne bi došlo do ostvarenja rizika postoje mjere. Mjere su margin call (ukoliko padne vrijednost kolaterala potrebno je dati banci još kolaterala) i hedging (smanjivanje jednog rizika operacije korištenjem druge operacije). Banka je uvijek pod nečim što se zove value-at-risk što je mjera tržišnog rizika koja odgovara na pitanje koliko banka može izgubiti u jednom danu. Ono što je svima poznato je pojam likvidacije do kojeg dolazi ukoliko korisnik nije u stanju podmiriti novčanu obvezu.
Marketing
Dizajner komunikacijskih rješenja Ivan Glasnović predstavio je proces stvaranja raznih kampanja koje možemo vidjeti svaki dan. Zabin identitet je stvoren unutar UniCredit grupe što znači da su boje koje se smiju koristiti u kampanjama ograničene, boje konkurentnih banaka ne smiju se koristiti, svaku kampanju mora odobriti grupa, ali unatoč tome i dalje ostaje puno prostora za kreativnost. Marketinški tim Zagrebačke banke osmislio je kampanju Ne daj se upecati!, Zaba Kids week, Zaba Car i mnoge druge.
Na kraju svih predavanje predstavnik ljudskih potencijala Tomislav Prpić objasnio je ulogu studentskih udruga :
“Studentske udruge daju mogućnost tvrtkama da stvore sliku o tome kako razmišljaju nove generacije i što je sve potrebno da bi upravo navedene generacije bile zadovoljne na radnom mjestu. Za studente suradnja s tvrtkama predstavlja mogućnost da potencijalno pronađu praksu ili posao te da stvore širu sliku o tome što se nudi na tržištu rada. Generalno gledano, radi se o win – win suradnji gdje obje strane mogu zajedno rasti.”
Antonio Ivančić, voditelj STARTERa istaknuo je:
“Komunikacija sa Zagrebačkom bankom uvijek je laka s obzirom da su naši partneri upoznati s našim projektima i radom. Za studente je važno da sudjeluju jer iznutra mogu vidjeti kako izgleda jedan veliki organizam kao što je Zaba, upoznati odjele i stvoriti svoju sliku i vidjeti koliko su zaposlenici pristupačni. “
Ivana Cvrtilo, studentica 3. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu podijelila je svoj dojam:
“Ovo je bilo sjajno iskustvo koje me potaklo na daljnji rad i razmišljanja o radu u velikim poduzećima. Motiviralo me da budem uspješnija i da nije sramota pitati za pomoć. Najinteresantnije mi je bilo predavanje o financijskim rizicima. Lijepo je vidjeti to iz ugla profesionalaca i smatram da bi trebalo biti više ovakvih događaja. Drago mi je što sam sudjelovala.”
Matea Bosiljevac, studentica 3. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu rekla nam je:
“Jako me zanima financijski sektor, a ovo je bila idealna prilika da se pobliže upoznam s tim sektorom. Kako studiram poslovnu ekonomiju najviše mi se svidjelo predavanja o financijskim rizicima jer mi je je to sfera zanimanja.”
Saznaj više!
Ako želite znati više o ovome i ostalim projektima koje provodimo, posjetite našu web stranicu. Kako ne biste propustili najnovije informacije o radu Udruge, zapratite nas na društvenim mrežama – Facebooku, Instagramu, LinkedInu, YouTubeu i TikToku. Pretplatite se i na naš newsletter kako biste dobili sve obavijesti o radu Udruge na mail.
07. 02. 2024.
Donosimo nekoliko savjeta kako poboljšati svoje okruženje
06. 02. 2024.
Pwc je iduće odredište STARTERovog projekta Izlet na buduće radno mjesto, broj mjesta je ograničen!
31. 01. 2024.
Saznajte koji hrvatski gradovi organiziraju karnevalske povorke i osigurajte si dobar provod u veljači.
31. 01. 2024.
Često odgađamo izvršavanje zadataka do zadnje minute. Je li uzrok tome lijenost, nedostatak samodiscipline ili je možda nešto potp...